Cybersec NewsБързи новиниКибератаки

PayPal, Facebook, Microsoft, Netflix и WhatsApp са най-използваните брандове за спам и фишинг

Класирането е по брой засечени фалшиви URL-и, имитиращи компании, използвани за кампании

Последен ъпдейт на 8 април 2020 в 10:52 ч.

Имената на PayPal, Facebook, Microsoft, Netflix и WhatsApp са най-често използваните при фишинг и спам кампании през последното тримесечие на 2019 г. Данните са на анализаторите от Vade Secure.

Лидер е услугата за онлайн разплащания. Класирането е по брой засечени фалшиви URL-и, имитиращи компании, използвани за фишинг кампании. За PayPal са засичани средно 124 различни фишинг линка всеки ден през последните 3 месеца на миналата година – или общо 11 392 засечени фалшиви копия на сайта.

На второ място в годишната класация е Facebook с 9 795 отчетени фалшификата, а на трето – Microsoft (8 565 фишинг линка). Топ 5 се допълва от Netflix (6 785 линка) и WhatsApp (5 020 линка).

В рубриката Бързи новини подбираме водещи заглавия за вас и споделяме линкове към външни публикации. 

Покажи още
Back to top button