Бързи новини
Google въвежда нова тактика срещу фишинга: потвърдените изпращачи ще си имат специални снимки
Последен ъпдейт на 26 юли 2020 в 05:02 ч.
Google въвежда нова тактика срещу разпространението на спам и фишинг: показване на логото на компанията-изпращач. Функционалността е базирана на стандарта Brand Indicators for Message Identification (BIMI). Функционалността ще бъде тествана в следващите няколко седмици:
Google планира да използва BIMI в комбинация с още една технология за верифициране: DMARC, която се опитва да елиминира подмяната на мейл адреса на изпращача на съобщението.
Решението е подобно на баджовете за потвърдени акаунти в социалните медии.
Прочетете повече по темата тук
В рубриката Бързи новини подбираме водещи заглавия за вас и споделяме линкове към външни публикации.