Google въвежда нова тактика срещу фишинга: потвърдените изпращачи ще си имат специални снимки
Последен ъпдейт на 26 юли 2020 в 17:02 ч.
Google въвежда нова тактика срещу разпространението на спам и фишинг: показване на логото на компанията-изпращач. Функционалността е базирана на стандарта Brand Indicators for Message Identification (BIMI). Функционалността ще бъде тествана в следващите няколко седмици:
Google планира да използва BIMI в комбинация с още една технология за верифициране: DMARC, която се опитва да елиминира подмяната на мейл адреса на изпращача на съобщението.
Решението е подобно на баджовете за потвърдени акаунти в социалните медии.
[button color=“green“ size=“big“ link=“https://www.theverge.com/2020/7/22/21333886/google-gmail-bimi-logo-authentication-trial-brand-indicators-for-message-identification“ target=“true“ nofollow=“false“]Прочетете повече по темата тук[/button]
В рубриката Бързи новини подбираме водещи заглавия за вас и споделяме линкове към външни публикации.