Пробив в кол център компрометира над 10 милиона разговора между потребители и AI

Мащабно нарушение на данните в базиран на изкуствен интелект кол център в Близкия изток разкри над 10 милиона разговора между потребители, оператори и AI агенти. Пробивът е включвал неоторизиран достъп до таблото за управление на платформата.  

От компанията за киберсигурност Resecurity предупреждават, че откраднатата информация може да бъде използвана за социално инженерство, фишинг схеми и други злонамерени дейности. Името на платформата все още не е ясно, но Infosecurity Magazine твърди, че тя се използва широко във финтех индустрията и електронната търговия.  

Този пробив подчертава нарастващата уязвимост на базираните на AI платформи, които се използват все повече за подобряване на обслужването на клиентите 

Въпреки че предлагат персонализирана, ефективна комуникация, те също така представляват значителна заплаха за поверителността на данните, ако бъдат компрометирани. Така че внимателно обмисляйте каква информация споделяте при взаимодействие с тях и при всички случаи избягвайте въвеждането на критични лични или фирмени данни. 

  

Източник
Infosecurity-magazine.com
Exit mobile version