ESET дава три решения, ако имате проблем с macOS Sequoia

Преди дни стана ясно, че потребителите на новата операционна система на Apple macOS 15 Sequoia имат проблеми с мрежовата връзка, когато използват определени EDR (endpoint detection and response) решения или виртуални частни мрежи (VPN). 

Засега са докладвани проблеми със защитните продукти на SentinelOne, Microsoft, CrowdStrike и ESET. Те се разрешават, когато въпросните инструменти бъдат деактивирани, което категорично говори за несъвместимост с мрежовия стек на операционната система. 

В съобщение до клиентите си, цитирано от BleepingComputer, CrowdStrike съветва да не се надгражда до macOS 15, докато проблемът не бъде решен. 

От ESET са значително по-изчерпателни в съветите си. 

Решение на проблема от ESET 

На първо място, от компанията за киберсигурност акцентират, че понастоящем macOS Sequoia поддържа ESET Endpoint Security версия 8.1.6.0 (и по-нова) и ESET Cyber Security версия 7.5.74.0 (и по-нова). Потребителите, които използвате ESET Cyber Security версия 6 и са преминали към новата операционна система на Apple, трябва да надградят до версия 7. Още повече, че версия 6 е със статус на ограничена поддръжка, която скоро ще спре напълно.  

Като цяло ESET дава три варианта за отстраняване на проблема с мрежовата свързаност при macOS Sequoia: 

Вариант I: Премахване на мрежовия филтър 

Вариант II: Деинсталиране на по-старата версия и инсталиране на най-новата 

За да деинсталирате продукта на ESET за macOS, трябва да използвате програмата в съдържанието на неговия пакет: 

Вариант III: Инсталиране на най-новата версия на продукта на ESET за macOS 

В случай че мрежовата ви връзка не работи, но вече имате инсталатор с най-новата версия на продукта ESET за macOS, наличен на вашето устройство, можете да я инсталирате върху версия 6: 

След инсталацията рестартирайте вашето устройство и проверете дали мрежовата ви връзка функционира. 

Източник
ESET
Exit mobile version